2789
عنوان

99/9/9 شد

223 بازدید | 0 پست

خواستم واسه خودم بنویسم 

امشب حالم خوبه مخصوصا که خونه تکونیم تموم شد  بچه ها خوابن و من ماست خیارمو که عاشقشم خوردم تموم شد رفت 😁 حالم خوبه امیدوارم همه حالشون خوب باشه و هیچکس غمگین نباشه 

از خون جوانان وطن لاله دمیده ...🥀🖤 Πچه در دل من .......چه در سر تو .......من از تو رسیدم به باور تو Π (( تو بودی و من ))

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز