2777
2789
عنوان

۲۵هفتمه

131 بازدید | 22 پست

دو سه روز حرکت بچم کم شده لازمه برم بیمارستان 

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای وای مثل منی منم امروز همین تاپیکو زدم لم خیلی بیقراره دارم از نگرانی میمیرم هفته 17 ام

اخييي مگه متوجه تكوناش ميشي تو ١٧ هفته 😀

✨❤️🌟و خدايي كه به شدت كافيست✨❤️🌟

🔰 سوء مزاج سرد رحم


🔸علائم


📌در صورتی که به اسبابی خاص مزاج رحم به سمت سردی رود، علائم زیر را در پی خواهد داشت:


👈 رقیق بودن خون حیض(به دلیل تنگی مجاری و احتباس مواد غلیظ و خروج قسمت رقیق و آبکی)


👈 کمرنگی خون حیض(به سبب زیاد بودن مائیت یا قسمت آبکی)


👈 کند شدن نبض


👈 احساس یخ کردگی در واژن


👈 کم مویی در ناحیه عانه (چون مو از بخارات دخانی اخلاط با تأثیر حرارت ایجاد می‌شود. و سرما مانعی برای تولید آن است. از طرفی هم سرما باعث بسته شدن پوست و مانع خروج مو می‌شود.)


👈 کاهش خون حیض(به خاطر وجود سردی در رحم و بسته شدن دهانه رگ‌ها)


👈 فاصله طولانی بین قاعدگی ها و طولانی شدن ایام پاکی زن (چون خونریزی کم بوده و زمان بیشتری طول می‌کشد تا خون کافی جمع شده و آماده دفع شود)


👈 دیربندآمدن خونریزی (به علت رقت)


👈 کاهش میل جنسی


👈 سستی رحم و کسالت


🔸درصورتی که سردی در کل بدن اثر کرده باشد، سایر علائم غلبه سردی در رنگ چهره و ملمس و نبض و رنگ ادرار (ادرار زیاد و روشن) قابل مشاهده است.


🔻عوارض


❗️ این سوءمزاج می‌تواند عاملی برای بندآمدن خون حیض و نیز نازایی باشد.

مطالب بیشتر در کانال زیر


@ZANANE_CHANNEL



دو سه رووووز  واي چه دلي داري تا حالا نرفتي😦

ی حرکتای ریزی میکنه ولی ن مث قبلا خیلی حرکت میکرد

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺
ای وای مثل منی منم امروز همین تاپیکو زدم لم خیلی بیقراره دارم از نگرانی میمیرم هفته 17 ام

۱۷هفته عادیه عزیزم حرکتاش زیاد مهم نیس

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺
تازه اول راهی عزیزم بچه اول تونه؟ 

اره بچی اولمه

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز