بچه ها خیلی ناراحتم ۴ ۵ماهه که جای سه تا ناخن رو پوستم مونده هنوز لکش قهوه ایه و سفید نشده
از همون لحظه اول عسل زدم بعدش سفیده تخم مرغ لایه بردار و پماد ترمیم کننده چن بسته استفاده کردم که بازم نرفت چیکار کنم راهکار بدید😭براتون از ته دلم صلوات میفرستم