سلام من امشب برای بار چهارم از شوهرم خیانت دیدم و واقعا نمیدونم دیگه باید چیکار کنم خودش میگه طراحه و میخواستم واسه تولدت عکست رو بدم طراحی کنه و ازم پول نگیره ولی خب نمیدونم حرفشو باور کنم یا ن حالم ب شدت بده بگین چیکار کنم😭
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
بشنو ولی باور نکن اینا آدم نمیشن یابایددبسوزی وبسازی یا جدابشی
اخه پا ب پای من اشک میریخت میگفت ازم جدا نشو من یه زندگی واست میسازم ک همه حسرتشو بخورن گفت یه دست خط میدم مینویسم ک اگه یکبار دیگه ازم چیزی دیدی حق طلاقو بهت میدم هرچی هم دارم ب نامت کنم و اینکه دیگه گوشیشو بده ب من و فقط یه گوشی ساده داشته باشه یا اگرم تلگرام خواست داشته باشه من ب اکانتش وصل باشم و ببینم چیکار میکنه