2777
2789
عنوان

درد دل

43 بازدید | 6 پست

دوستان من ۲۲ سالمه بعد کلا الان یکسری مشکلاتی در زندگیم هست ‌که خب واقعا دارم اذیت میشم.

و چون واقعا خیلی ناراحت بودم یه چند باری در مورد مشکلاتم با ۲ تا از دوستام  صحبت کردم  ، بعد اخه اونا هم در جواب من اومدن از مشکلات خودشون تعریف کردن .

خب به نظره من واقعا اینکه من بدونم دیگرانم بدبختی دارن یا حالا حتی مسائل بدتری در زندگیشون هست ، این که خب غمی از دل من برنمیداره .

من کلا نمیدونم چرا ادمها به جای دلداری دادن برمیگردن میگن ما هم خودمون سختی کشیدیم. 

به نظره من اگر کسی حتی نمیتونه یا حالا نمیخواد که کاری برای ادم انجام بده 

حداقل کارش اینه که یه حرف خوبی بزنه 

نظر شما چیه ؟؟

مثلا شما وقتی با کسی درد دلی میکنین چی جواب شما رو میدن؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم هربار بایکی دردودل کردم تا نشون نداده از من بدبخت و تر و گندتره ول کن نبوده متاسفانه 

دقیقاااا

اخه درست نیست واقعا وقتی شما ناراحت بودی با کسی یه درد و دلی کردی اون بیاد از مصیبتای خودش بگه😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز