2777
2789
عنوان

درد دل

43 بازدید | 6 پست

دوستان من ۲۲ سالمه بعد کلا الان یکسری مشکلاتی در زندگیم هست ‌که خب واقعا دارم اذیت میشم.

و چون واقعا خیلی ناراحت بودم یه چند باری در مورد مشکلاتم با ۲ تا از دوستام  صحبت کردم  ، بعد اخه اونا هم در جواب من اومدن از مشکلات خودشون تعریف کردن .

خب به نظره من واقعا اینکه من بدونم دیگرانم بدبختی دارن یا حالا حتی مسائل بدتری در زندگیشون هست ، این که خب غمی از دل من برنمیداره .

من کلا نمیدونم چرا ادمها به جای دلداری دادن برمیگردن میگن ما هم خودمون سختی کشیدیم. 

به نظره من اگر کسی حتی نمیتونه یا حالا نمیخواد که کاری برای ادم انجام بده 

حداقل کارش اینه که یه حرف خوبی بزنه 

نظر شما چیه ؟؟

مثلا شما وقتی با کسی درد دلی میکنین چی جواب شما رو میدن؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم هربار بایکی دردودل کردم تا نشون نداده از من بدبخت و تر و گندتره ول کن نبوده متاسفانه 

دقیقاااا

اخه درست نیست واقعا وقتی شما ناراحت بودی با کسی یه درد و دلی کردی اون بیاد از مصیبتای خودش بگه😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز