دوستان من ۲۲ سالمه بعد کلا الان یکسری مشکلاتی در زندگیم هست که خب واقعا دارم اذیت میشم.
و چون واقعا خیلی ناراحت بودم یه چند باری در مورد مشکلاتم با ۲ تا از دوستام صحبت کردم ، بعد اخه اونا هم در جواب من اومدن از مشکلات خودشون تعریف کردن .
خب به نظره من واقعا اینکه من بدونم دیگرانم بدبختی دارن یا حالا حتی مسائل بدتری در زندگیشون هست ، این که خب غمی از دل من برنمیداره .
من کلا نمیدونم چرا ادمها به جای دلداری دادن برمیگردن میگن ما هم خودمون سختی کشیدیم.
به نظره من اگر کسی حتی نمیتونه یا حالا نمیخواد که کاری برای ادم انجام بده
حداقل کارش اینه که یه حرف خوبی بزنه
نظر شما چیه ؟؟
مثلا شما وقتی با کسی درد دلی میکنین چی جواب شما رو میدن؟؟