2777
2789
عنوان

کاش

44 بازدید | 6 پست

کاش یه مغاز بود.....

آدم میرفت میگفت:

بی زحمت یه کم*خیال خوش *میخوام

ببخشید**این خنده های از ته دل **چندن؟؟

این**آرمشا** لحظه ای چند؟

این**بی خیالیا** که می پاشن رو زندگی مشتی چند؟

از این روزایی که **بی بغضن ** دارین؟

از این *سالای بی رنج** اندازه دل ما دارید؟

این **شادیا**دوام دارند؟؟نه...

کاش یه جایی بودمیشد رفت  بگی آقا*** یه زندگی***میخوام بی زحمت جنسش خوب باشه

🤲🤲برای من هم دعا کنیدبرای سلامتی بچم صلوات بفرستین انشالله همه چیزاش ب خوبی پیش بره التماس دعا چون خیلی منتظر بودیم 🤲🤲🤲حاجت روا باشید

اخرم تقلبی گیر ما میومد 

مهرسای مامان ،دختر قشنگم روز تولد دوسالگیت میخام به خودم قول بدم بهترین مامان دنیا باشم برات.ی مامان خوش اخلاق و مهربون که تو این دنیا فقط تو و بابایی برام باارزش هستین.دوستتون دارم❤🧿🎀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کرونا گرفتیم دلمون تنگ شده

🤲🤲برای من هم دعا کنیدبرای سلامتی بچم صلوات بفرستین انشالله همه چیزاش ب خوبی پیش بره التماس دعا چون خیلی منتظر بودیم 🤲🤲🤲حاجت روا باشید
مرگ‌ میخوام

وای امان از این روزگار تو این جور موقعیتا هست آدم همدیگرو می شناسه

🤲🤲برای من هم دعا کنیدبرای سلامتی بچم صلوات بفرستین انشالله همه چیزاش ب خوبی پیش بره التماس دعا چون خیلی منتظر بودیم 🤲🤲🤲حاجت روا باشید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز