2777
2789
عنوان

کاش

44 بازدید | 6 پست

کاش یه مغاز بود.....

آدم میرفت میگفت:

بی زحمت یه کم*خیال خوش *میخوام

ببخشید**این خنده های از ته دل **چندن؟؟

این**آرمشا** لحظه ای چند؟

این**بی خیالیا** که می پاشن رو زندگی مشتی چند؟

از این روزایی که **بی بغضن ** دارین؟

از این *سالای بی رنج** اندازه دل ما دارید؟

این **شادیا**دوام دارند؟؟نه...

کاش یه جایی بودمیشد رفت  بگی آقا*** یه زندگی***میخوام بی زحمت جنسش خوب باشه

🤲🤲برای من هم دعا کنیدبرای سلامتی بچم صلوات بفرستین انشالله همه چیزاش ب خوبی پیش بره التماس دعا چون خیلی منتظر بودیم 🤲🤲🤲حاجت روا باشید

اخرم تقلبی گیر ما میومد 

مهرسای مامان ،دختر قشنگم روز تولد دوسالگیت میخام به خودم قول بدم بهترین مامان دنیا باشم برات.ی مامان خوش اخلاق و مهربون که تو این دنیا فقط تو و بابایی برام باارزش هستین.دوستتون دارم❤🧿🎀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کرونا گرفتیم دلمون تنگ شده

🤲🤲برای من هم دعا کنیدبرای سلامتی بچم صلوات بفرستین انشالله همه چیزاش ب خوبی پیش بره التماس دعا چون خیلی منتظر بودیم 🤲🤲🤲حاجت روا باشید
مرگ‌ میخوام

وای امان از این روزگار تو این جور موقعیتا هست آدم همدیگرو می شناسه

🤲🤲برای من هم دعا کنیدبرای سلامتی بچم صلوات بفرستین انشالله همه چیزاش ب خوبی پیش بره التماس دعا چون خیلی منتظر بودیم 🤲🤲🤲حاجت روا باشید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز