2789
عنوان

تولد

62 بازدید | 4 پست

بچه ها چند روزه دیگه تولد شوهرمه پارسال ی دسته گل فرستادم محل کارش بعد ی تولد هم تو خونه گرفتم براش ولی امسال خواستم همین کارو کنم ولی گفتم سوپرایز نمیشه تکراریه گل بفرستم،شوهرم بادوم زمینی خیلی دوست داره همیشه میگه بعد تو و بجه ها فقط بادوم زمینی😂میگم ی جعبه کادویی بخرم بادوم بریزم توش با چندتا شاخه گل رز با یه جعبه شیرینی واسه همکارهاش خوبه بنظرتون؟؟ضایع نیست بگن خانومش بادوووم براش کادو کرده☹️همه چی هم داره نمیدونم چیکار کنم اگه ایده جدید دارین بهم بگین لطا😊

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تولد تو خونه بگیر..میز بچین غذا درست کن..تم بزن اینطور بهتر..تا چیزی بخری همکاراش بخورن 

آخه بچه کوچیک دارم دو تا نمیتونم همه چیو بهم میریزن کسی هم نیست بزارم پیششون

آخه بچه کوچیک دارم دو تا نمیتونم همه چیو بهم میریزن کسی هم نیست بزارم پیششون

من خودم سرکارم ولی همکارا نهایتا هر چند سال یکبار اینطور خوبه سوپرایز شه نه هر  سال..میتونی براش کادو شیک سفارش بدی اومد خونه بهش بدی..

یا با عکس خاطره داری کلیپ درست کنی 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز