دست کم سه تا از دوستانم با معیارهای رایج ایران و حتی دنیا اصلا زیبا محسوب نمیشن و با ایرانی ازدواج خوب کردن و هر دو خارجن، یکی هم ناز و قشنگه ولی هم قد خیلی کوتاه بدهیکل ذاتی و پوست مثل چاله های ماه تکه تکه، اینم ازدواجش عالی شوهرش هم خوبه اینجام هست
یکی هم زیاد خوب نیست ولی بد هم نیست اونم شوهر کرد
الان بگردم ده تا پیدا میشه
لااقل چهارتا خوشگل هم میشناسم یکیشون ازدواج نکرد دوتاشون طلاق گرفتن یکیشون نخواست شوهر کنه