دوستان شما تا حالا در اطرافتون موردی رو دیدین که یه خانم اصلا چهره خوبی نداشته باشه اما ازدواج خوبی کرده باشه؟؟
ینی میگم چهره خوبی نداشته باشه منظورم اینه که کلا چهرش هیچ جذابیت و دلنشینی خاصی نداشته باشه.
ولی مثلا با ارایش یکم چهرش قابل قبول و خوب بشه؟؟