2777
2789
عنوان

قیافه

| مشاهده متن کامل بحث + 517 بازدید | 50 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من. ختر عمه ام اصصصصلا قشنگ نیس ن قیافش ن هیکلش شوهرش ولی معمولیم ن خیلی خوشکله اول ازدواجم نمیخواستش انقد باهاش بد اخلاقی میکرد به خانواده دختر عمم هیچ قامیلاشم که ما باشیم میرفتیم بی محلی میکرد ولی الان انقدر دوسش داره عید پروانه دورش میچرخه ظاهر دخترعمم که فرق نکرد فقط یه کم تپل شد ولی همه اخلاقو رفتارو سیاستشو تعریف میکنن خداییم خوش اخلاقه پرو هس ولی بی احترام زیاده وری ازش ندیدم الان ۱۰سال میشه ازدواجشون دوتام دختر داره

بله زیاد دیدم  اتفاقا اینایی ک چهره دلنشینی ندارن تو اطرافیان ما ازدواج موفق تری داشتن! نمیدون ...

اخه من خودم واقعا به جرات میگم 

۳ مورد از خانمهای اطرافم رو دیدم که مثلا الان بالای ۵۰ سن دارن اما هیچوقت خواستگار نداشتن 

البته به نظرم به شانس هم بستگی داره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز