arthur مدیر استارتر عضویت: 1396/07/29 تعداد پست: 12707 عنوان تروخدا بیاین 224 بازدید | 54 پست سلام الان عکس اپلود نمیشه پسرم ۲ سال و۳ ماهشه ازاین سنجاق ها ک گوشه دفتر وکتاب میزنن قورت داد📎دقیقا ازهمین مدل شوهرمم سرکاره الان هرکار کردم نتونستم کاری کنم بالا بیاره از ازگلوش دربیارم فعلا هم حالش خوبه خداروشکر فقط گاهی انگار چیزی تو گلوشه .بخدا نمیدونم چیکارکنم. بنظرتون دفع میشه . 📎 امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊 1399/08/30 | 23:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
میناامیر عضویت: 1399/04/21 تعداد پست: 2998 زنگ بزن از ۱۱۵ بپرس گلم پسرم ماه 🌛شب تارم دخترم ستاره ⭐ درخشانم.خدایا ممنون🤲 بخاطر دسته گل هایی 🌹🌹که به امانت سپردی دستم.امیررضا و بارانم دوستتون دارم❤❤❤
arthur مدیر استارتر عضویت: 1396/07/29 تعداد پست: 12707 نیم ساعتی میشه قورت داده امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊
میناامیر عضویت: 1399/04/21 تعداد پست: 2998 نیم ساعتی میشه قورت داده عیب نداره زنگ بزن ۱۱۵ بگو بهشون پسرم ماه 🌛شب تارم دخترم ستاره ⭐ درخشانم.خدایا ممنون🤲 بخاطر دسته گل هایی 🌹🌹که به امانت سپردی دستم.امیررضا و بارانم دوستتون دارم❤❤❤
سوگند8357 عضویت: 1399/06/04 تعداد پست: 5925 دفن میشه گلم بنظرماونم ک گلوش درد. میکنه چون گلوشو. احتمالا زخم کردع چیز داغ بده بهش بخوره ممنونم خدا جون...
arthur مدیر استارتر عضویت: 1396/07/29 تعداد پست: 12707 زنگ بزن از ۱۱۵ بپرس گلم ایران نیستم عزیزم ،،،زبانمم خوب نیس ک بخوام زنگ بزنم گوشیمم شارز نداره امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊
میناامیر عضویت: 1399/04/21 تعداد پست: 2998 ایران نیستم عزیزم ،،،زبانمم خوب نیس ک بخوام زنگ بزنم گوشیمم شارز نداره ای بابااااا😢دوستی نداری اونجا؟زنگ بزن بگو اونا بپرسن پسرم ماه 🌛شب تارم دخترم ستاره ⭐ درخشانم.خدایا ممنون🤲 بخاطر دسته گل هایی 🌹🌹که به امانت سپردی دستم.امیررضا و بارانم دوستتون دارم❤❤❤
ehsanf1 عضویت: 1399/07/02 تعداد پست: 1899 سلام اندازش چند سانته؟؟؟طول وعرضش؟؟جواب بدین راهنمای کنم کاربراقا...: أَللّهُمَّ لا تَکِلْنِى إِلى نَفْسِى طَرْفَةَ عَیْن أَبَداً: «خدایا مرا حتى به اندازه یک چشم بر هم زدن به خویشتن وامگذار»!(1)
rآرامشr عضویت: 1399/06/25 تعداد پست: 8150 ببخشیدا مگه دیوونه شدی دخترچرا وادارش می کنی که بالا بیاره، نمیگی بیاد تو نای یا راه تنفسش رو ببندهاحتمال زیاد دفع میشهبعضیا بودم که بچه شون سکه کوچیک قورت داده ولی دفع شدهنهایت ببرش یه دکتر
arthur مدیر استارتر عضویت: 1396/07/29 تعداد پست: 12707 دفن میشه گلم بنظرم اونم ک گلوش درد. میکنه چون گلوشو. احتمالا زخم کردع چیز داغ بده بهش بخوره بخدا جرعت نکردم الان بهش غذایی چیزی بدم .یه بار گفتم ابلیمو بریزم تو گلوش شاید بالا بیاره ولی گفتم خطر ناکه .فعلا گریه نمیکنه .یک ساعت دیگه همباید بخوابه و غذاشو بدم .بنظرت غذاش رو بدم .ابگوشته .با سیب زمینی میکس میکنم میدم یاهمونجوری امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊
rآرامشr عضویت: 1399/06/25 تعداد پست: 8150 گلو دردش هم به نظرم به خاطر گیره نیست و به خاطر اینه که وادارش کردی عق بزنه
arthur مدیر استارتر عضویت: 1396/07/29 تعداد پست: 12707 ببخشیدا مگه دیوونه شدی دختر چرا وادارش می کنی که بالا بیاره، نمیگی بیاد تو نای یا راه تنفسش رو ببند ... فردا هم همه جا تعطلیله بخدا نمیدونم چیکار کنم اگه شدمیبرمش بیمارستان .الانم شوهرم سرکاره اصلا جواب گوشی نتونست بده جواب نداد هرچی زنگ زدم امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊
میناامیر عضویت: 1399/04/21 تعداد پست: 2998 بچه ام خوابه وگرنه خودم زنگ میزدم اورژانس میپرسیدم براتمامانا یکبتون زنگ بزنید لطفا بپرسید از ۱۱۵ پسرم ماه 🌛شب تارم دخترم ستاره ⭐ درخشانم.خدایا ممنون🤲 بخاطر دسته گل هایی 🌹🌹که به امانت سپردی دستم.امیررضا و بارانم دوستتون دارم❤❤❤