2777
2789
عنوان

صندلی داغ📣📣💥💥/

| مشاهده متن کامل بحث + 14473 بازدید | 2640 پست
@موهیتا    سیلام من ب فداااات😘😘😘 حست بمن چیع؟!🥺 @برفا22    چنتا نصیحت ...

سلام عسلم

حسم به تو مثل حس یه اردک به جوجشه

عمرا بذارم شوهر کنی  

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عسلم حسم به تو مثل حس یه اردک به جوجشه عمرا بذارم شوهر کنی    

حست به من چیه 😃






بقیه هم بگید حستونو بهم ....پذیرای قربون صدقه و فحشا و چک و لگد های شما هستم دین دین 😄😄😄😄😄

...

آره دنبال جهاز منو تپشه کجای کاری 😅😅😅😅😅


🤣🤣🤣🤣 بابابزرگم شد یه ضرب

بیچاره که قبلا زیر بار نازکردن مهسا سزارین کرده بود

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***
سلام عسلم حسم به تو مثل حس یه اردک به جوجشه عمرا بذارم شوهر کنی    

جوجع اردک زشت🤪

جووووون من عاشقتم ک😆😆😆😆

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
@830pargol    حدس میزنی امشب چه برنامه ای دارم برات؟؟؟😜😜😜 @ماه_تنها     ...

والا هیچ حدسی ندارم 🥴🥴🥴

@نیکی0 اینم برام برنامه داره 🥴🥴⁦✋🏼⁩

چرا شب نمیاد بفهمم🥴⁦✋🏼⁩

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
خودت گمبرو🙄😂

تو بیشتر برو/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
حست به من چیه 😃 بقیه هم بگید حستونو بهم ....پذیرای قربون صدقه و فحشا و چک و لگد های ...

مامان خوشگل یه دخمل خوشگلتر  

خیلی مهربون و بزرگمنش

فکر میکنم خیلی آشپزیتم خوب باشه  

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***

@نیکی0 چیکارو که نمیاری مهری هم بیاری خیلی خوشحال میشماااا🥴🤣

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂

@مهربونم۰  

ی چن دیقع رفتم ضعیفع هام کجا رفتن؟/  



من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
والا هیچ حدسی ندارم 🥴🥴🥴 @نیکی0   اینم برام برنامه داره 🥴🥴⁦✋🏼⁩ چرا شب نمیاد بفهمم🥴⁦✋ ...

کفاصط ذوق داشتع باش😒😒😒

من اخرشب احتمالا بیاما

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز