2777
2789
عنوان

صندلی داغ📣📣💥💥/

| مشاهده متن کامل بحث + 14473 بازدید | 2640 پست
شات گرفتم از پیامت فرستادم براش 😅😅🤣

عه منم اسکرین گرفتم خب پس دیگه خودم پیامش نمیدم

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲

@اعتصامی  مخاطب خاصت کیه؟؟؟


@بانو_سایه   حست به عمه مرضی چیع😐


@nazbanoo8300     من خیلی بیشعورم؟!

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستی کاپ کیک شنیدم خیییییلی خوشگلی     .....همش فک میکردم شبیه مارمولکی لعنتی😕😁....

وای خود خود مارمولکه یه بوقم رو سرش وصله

مثل آژیر پلیس  

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***
😂😂😂😂😂 ناراحت نشی ازحرفام...همش دوس دارم مسخرت کنم،😕

عمتو مسخره کن



بز برقی

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی
الهی فدای تو بشم  نگین میدونه چطوری سکوت میکنم و فقط نگاه  ولی آخه بابام  دیگه خیل ...

خدانکنه جانانم نباید این حرفا برات اهمیت داشته باشه اگه اون شخص انسان بود و شعور و معرفت داشت که پای خانواده ادمو وسط نمیکشید وتازه ناشناس حرف بزنه به نظرت حرف همچین ادمی ارزش داره تو بخاطرش خودتو ناراحت کنی گفتم رهاش کن وواگذارش کن بخودش 🙏❤

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
تشکر میکنم نفســـــم     بیزحمت دو تا بیب بیبم خودت بذار روش🤣

@موهیتا  سیلام من ب فداااات😘😘😘

حست بمن چیع؟!🥺

@برفا22  چنتا نصیحتم کن مادر😊


@ماه،بیتکرار   ی شعر بم بگو😍

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
جووون اعتصامی کجاس بیاد جواب بده قلبم تو دهنمه😍😍😍😃

😂😂😂😂😂

///💎نگین قلبتم❤///❤ همیشه عشق باشد؛همیشه برکت❤/// «همین که در آغوش هم هستیم،حالِ هر روزِمان خوب است..» 💜💍👫🏻 👐🏻🥬🥕///جان من و جهان من 💜///هیچوقت باهام چشم تو چشم نشید😌دل به یغما میبرد چشمان مستم😌فقط عشقم میتونه بام چشم تو چشم بشه چونکه چشام مال خودشه😌///نور مهم نیست! وقتی قلبت روشنه...!💫 //من هوشبرم،،،هوشبرِتو،،،ینی تمام عارامشِ تو///وَاللهُ یَعْلَمُ مَا فِی قُلُوبِکُمْ 💫///💎❤///♥این را بدان که عاشق ترین فرد زمینم ،،، دنیا بداند تا آخرش با تو همینم♥♥♥ ///اصالت تو خون آدماست ... اداشو درنیارید!😁😌/// کاربر آنید_پ ام ///
چیکار بابام داری اعععع @feray   مامان مامان مامان بیا بابا میخواد دورت بگرده تند تند 😍😍😍 ...

یاابوالفضل الیاس بابا شد؟  

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***
خدانکنه جانانم نباید این حرفا برات اهمیت داشته باشه اگه اون شخص انسان بود و شعور و معرفت داشت که پای ...

ناشناس نیست که میشناسم 

از همین میمیرم که میشناسم 

حرفات چقدر آرامش داره 

مسولین رسیدگی کنن داری بد دلبری میکنیا😍😍😍😍😍

حواست به قلبم هست آخه مهربونم 😍😍😘

...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز