lilli___ مدیر استارتر عضویت: 1399/08/28 تعداد پست: 12 عنوان عصب کشی 546 بازدید | 33 پست بچه ها توروخدا عصب کشی مرحله دوم درد داره؟میشه بدون بی حسی انجام داد؟ 1399/08/28 | 16:17 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
2merryjein عضویت: 1399/08/09 تعداد پست: 4988 عصب کشی که دومرحله نیست نکنه منظورت جراحی لًثه است 😐کنارم گذاشتی که تلخم کنی شرابی شدم ناب حسرت بکش😏😎
ژلـوفـنشونم عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 437 اگ خوب عصب کشی کنه دیگ مرحله دوم نداذه بعدشم حنما باید بی حس کنه
mahoor_maha عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 1589 من دوتا انجام دادم یه مرحله ایی بودن ولی.دردم نداشتن خدایا شکرت.خدایا خودت مراقب جوجه هام باش سالم برسونشون ب دستم.شکرررت شکرت شکرت
دختر_نیک_اندیش عضویت: 1399/01/07 تعداد پست: 5077 منم دارم میرم دندان پزشکی میترسمولی سری دو فقط در میکنه بدون بی حسی
lilli___ مدیر استارتر عضویت: 1399/08/28 تعداد پست: 12 مرحله دوم فقط پر میکنه کار اصلی مرحله اول هست چون عفونت داشت دو مرحله داشته
یوکی7 عضویت: 1397/03/23 تعداد پست: 19345 عصب کشی که دومرحله نیست نکنه منظورت جراحی لًثه است بعضی دکترا دومرحله ای انجام میدن
محدثهجون عضویت: 1399/05/06 تعداد پست: 4246 خیلی درد داره عصب کشی چجوریه حاله دلم خوب نیس اگه دوست داری واسم یه صلوات بفرست انرژی مثبتش برگرده به زندگیت ❤
دنیایtarik عضویت: 1399/08/19 تعداد پست: 756 اگه دندونت مرحله اول خوب تمیز کرده باشه و....اره بدون بیحسی انجام میدن ولی بهتره بی حس کنن اخه درد داره😣
گلبهار_1380 عضویت: 1399/05/14 تعداد پست: 1424 واسه من که دکتر انجام دادیه درد خیلی خیلی خفیف داشت....جوری که به همه میگم اصن درد نداشت چون خیلی کم بود...تازه واسه من عصب کشی 4 کاناله بود هرچه پیش آید خوش آید ماکه خندان می رویم😁😀
lilli___ مدیر استارتر عضویت: 1399/08/28 تعداد پست: 12 خب گلم عصباش از بین رفته دیگه چ دردی یعنی بدون بی حسی انجام میده خیلی میترسم از بی خسیش
سازسرنوشت عضویت: 1397/07/02 تعداد پست: 20688 مرحله دوم که پانسمانو خالی میکنه و پر میکنه نسبت به اولی زیاد درد نداره در هرحال از بیحسی استفاده میکنه نگران نباش گاه باید رویید از پس ان باران... گاه باید خندید ... بر غمی بی پایان....🦋
گندمک__ عضویت: 1399/06/26 تعداد پست: 2481 بله ممکنه درد داشته باشه انتی ناتالیسم(ضدتولید مثل)زندگی زیباست شیرینه بی بچههههه .