من تازه تاپیکتو دیدم
بنظرم تو این شرایط بهترین حالت اینه که اول زنگ بزن فقط برای یک کار جواب داد که هیچ جواب نداد تا آخر همون روز برای کل کارات پیام بفرست
اصلا هم پیگیر نشو که انجام میشه یانه
بعدش از پیامات اسکرین بگیر و همه رو نگهدار
اگه یه روز خواست زیرابتو بزنه که کار نمیکنه یا هرچی اون اسکرینها نجاتت میده
من دقیقا همین روالو برای یه مسیول بالارده انجام دادم آخه ایشونم تلفنشون رو جواب نمیدادن و من بعدها نمیتونستم اثبات کنم که پیگیری کردم
بعد ۳ماه که گند کاراش دراومد گفته بود فلانی کم کاری کرده
منم کل اسکرینها رو زدم رو فلش و بردم برای مسئول اصلی
حسابی کنف شد و پستشو عوض کردن