2777
2789
اون پشت 😐😐😐💔💔💔 لعنت به ذهن منحرف😒😒 ...

من نمیام 

به خدامن متاهلم خجالت بکش🙈

عشق فقط بچه هام.    من خمارم ساقیا.             پیمانه میخواهد دلم.   استکان پرکن می             جانانه میخواد دلم😔   🥂 سلامتی همه حال خرابا🥂 سلامتی اونی که بغلش آروم بخشه🥂    سلامتی اونی که دوست داشتم الان کنارم باشه ونیست🥂سلامتی سه تَن عشق وناموس ورفیق  🥂سلامتی خودم🥂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من سگ دوست دارم حیون خونگی ولی برای نیلا نمیگیرم قبلا داشتیم دوتا 🤩


من کلی هاپو دارم... 

ولی پیشم زندگی نمی کنن

همشون پناهگاه حیوانات هستن 😍😍😍😍

می رم بهشون سر می زنم.... 

یک روز بر گونه ی این مملکت یک بوسه، و بالای سرش یک یادداشت میگذارم و می روم؛ "آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."🍂دوستان گلی که مبتلا به بیماری سرطان هستن در مورد مراقبت های بعد از شیمی درمانی نیاز به کمک دارن می تونن از من بپرسن تا جایی که بتونم با تجربه های شخصی خودم پاسخ می دم...من و دیگه تو تاپیک های دورهمی تگ نکنید با تچکر... 
عب نداره مجرد متاهل نداره 😜😜😜

من میترسم🙊

عشق فقط بچه هام.    من خمارم ساقیا.             پیمانه میخواهد دلم.   استکان پرکن می             جانانه میخواد دلم😔   🥂 سلامتی همه حال خرابا🥂 سلامتی اونی که بغلش آروم بخشه🥂    سلامتی اونی که دوست داشتم الان کنارم باشه ونیست🥂سلامتی سه تَن عشق وناموس ورفیق  🥂سلامتی خودم🥂
@آناتا     @دلوینت     @کاپ_کیک_عصبانی     ...

     

ژژژژژژژژژژژوووووووووووووووووووووون باباااااااااااااااااااااااااااااااا


کاشکی دنیا یادش بره ما رو، نبینیم طلوع آفتاب رو
اروم باش ممدجون بامن بود😁

الان تو واقعیت بود من و تو ممدو گرفته بودیم حمله نکنه

نیکی م خط و نشون میکشید از دور


شیطونه میگه ممدو ول کنیم بره بگیره پاره ش کنه🤣🤣🤣 

ترجمه‌ی متون فنی به نفع خیریه       ***به دلایلی نمیتونم درخواست دوستی قبول کنم. ببخشید دوستای عزیزم***
منم دوس دارم ولی حریف نمیشم بگیریم


برای دوستانی که می ترسن برای بچه هاشون سگ بگیرن 

دختر دایی جان 😂😍


یک روز بر گونه ی این مملکت یک بوسه، و بالای سرش یک یادداشت میگذارم و می روم؛ "آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."🍂دوستان گلی که مبتلا به بیماری سرطان هستن در مورد مراقبت های بعد از شیمی درمانی نیاز به کمک دارن می تونن از من بپرسن تا جایی که بتونم با تجربه های شخصی خودم پاسخ می دم...من و دیگه تو تاپیک های دورهمی تگ نکنید با تچکر... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز