2777
2789
عنوان

افسردگی

| مشاهده متن کامل بحث + 171 بازدید | 22 پست
به دلیل اینکه پول کافی ندارم بدم به روانشناس  یکبار همین ۳ ماه پیش برای یک جلسه مشاوره تلفنی ۱ ...

خب برای مشکل شما تلفنی اثر نداره باید حتما حضوری بری ولی مشکل شما جوریه که حتما باید بری و مراجعه کنی چون افسردگی اگر شدید بشه درمانی سخت تره و حتی گاهی افسردگی شدید مجبور میشن بیمارستان اعصاب و روان بستری بشن می‌دونم هزینش بالاست اما حتما مراجعه کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توی تهران مرکز ارگانیک مایندد مال دکتر بهزاد چاووشی خوبه

بله میشناسمشون 

اتفاقا تلفنی با مرکز ایشون تماس گرفتم و نتیجه نگرفتم .

با یکی از مشاورهای موسسه ایشون صحبت کردم

بله میشناسمشون  اتفاقا تلفنی با مرکز ایشون تماس گرفتم و نتیجه نگرفتم . با یکی از مشاورهای موس ...

آها اگر مسیرت میخوره تهران مرکز مشاوره یکی از دانشگاه های معتبرش مثل دانشگاه خوارزمی برو

برو پیش روانپزشک. روانشناس به تنهایی برای افسردگی شدید کافی نیست خیلی ام کم پیدا میشه تو ایران روانشناس درست حسابی هزینه هام که خیلی بالاس 

بی تفاوت باش چون هر چیزی ارزش فکر کردن ندارد شادی چیزی نیست جز داشتن تن سالم و یک حافظه ی ضعیف
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز