دوستان من ۲۱ سالمه بعد کلا یه چند ماهی هست که مادرم حالش خیلی بد شده و پدرمم مریضه
بعد من کلا احساس میکنم به زور دارم زندگی میکنم و حال روحی خوبی ندارم
مثلا یهو میزنم زیر گریه یا اینکه کلا سرم خیلی دردای شدید میگیره و مدام دارم مسکن میخورم
اصلا نمیتونم ذهنم و روحمو اروم کنم
یکسری کارهارو امتحان کردما ولی باز نمیتونم اروم باشم
نمیدونم چکار باید بکنم ؟؟
فعلا هم موقعیت مراجعه به روانشناس رو ندارم اصلا.