2777
2789
عنوان

افسردگی

| مشاهده متن کامل بحث + 171 بازدید | 22 پست
به دلیل اینکه پول کافی ندارم بدم به روانشناس  یکبار همین ۳ ماه پیش برای یک جلسه مشاوره تلفنی ۱ ...

خب برای مشکل شما تلفنی اثر نداره باید حتما حضوری بری ولی مشکل شما جوریه که حتما باید بری و مراجعه کنی چون افسردگی اگر شدید بشه درمانی سخت تره و حتی گاهی افسردگی شدید مجبور میشن بیمارستان اعصاب و روان بستری بشن می‌دونم هزینش بالاست اما حتما مراجعه کن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

توی تهران مرکز ارگانیک مایندد مال دکتر بهزاد چاووشی خوبه

بله میشناسمشون 

اتفاقا تلفنی با مرکز ایشون تماس گرفتم و نتیجه نگرفتم .

با یکی از مشاورهای موسسه ایشون صحبت کردم

بله میشناسمشون  اتفاقا تلفنی با مرکز ایشون تماس گرفتم و نتیجه نگرفتم . با یکی از مشاورهای موس ...

آها اگر مسیرت میخوره تهران مرکز مشاوره یکی از دانشگاه های معتبرش مثل دانشگاه خوارزمی برو

برو پیش روانپزشک. روانشناس به تنهایی برای افسردگی شدید کافی نیست خیلی ام کم پیدا میشه تو ایران روانشناس درست حسابی هزینه هام که خیلی بالاس 

بی تفاوت باش چون هر چیزی ارزش فکر کردن ندارد شادی چیزی نیست جز داشتن تن سالم و یک حافظه ی ضعیف
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

روزه

nahid9915 | 51 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز