2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 530 بازدید | 62 پست
به کسی اهمیت نده مردم تا آخر عمر چه بخوای چه نخوای دخالت میکنن کار خودتو انجام بده عزیزم و خواهشا تا ...

چرا اینو میگین خب؟

من میخوام کارمو ول کنم

خیلی زجر کشیدم.. انرژی بفرستید برام🥺🌹
من الان سرکار میرم ولی نمیخوام..  چون شوهرم میگه خودت واسه خودت خرج کن..

فکر میکنی اگه نمیرفتی به اندازه نیازت بهت پول میداد یبار دیگه گفت بگو شوهر کردم که چی پوله خودتو طلا قسطی بخر پول واست نمونه ازش پول بگیری 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای شماها چرا اینجوری میکنید ۱۸ سال مگه سن ازدواجه اخه


عزیزم بخدا حرف بقیه منو عذاب میده انگار ک دلشون برام میسوزه.وگرنه من اصلا دوس ندارم ازدواج کنم

میشه برای سلامتیم و حاجت رواییم یه صلوات یا حمد مهمونم کنی؟
فکر میکنی اگه نمیرفتی به اندازه نیازت بهت پول میداد یبار دیگه گفت بگو شوهر کردم که چی پوله خودتو طلا ...

خودش دو جا کار میکنه.. به من پول نده چیکار میخواد بکنه؟؟

چون ماشین و خونه داره.. و اینکه کارشم ثابته.. منم ۱۰۰ تومنی جم کردم گفتم از سال بعد نمیرم دیگه

خیلی زجر کشیدم.. انرژی بفرستید برام🥺🌹
عزیزم بخدا حرف بقیه منو عذاب میده انگار ک دلشون برام میسوزه.وگرنه من اصلا دوس ندارم ازدواج کنم

ولشون کن بقیه رو .بقیه هیچ وقت از دل تو خبر ندارن .تو آینده خودتو بساز .بخدا دیر یا زود موقعیت ازدواج برات پیش میاد از مجردیت لذت ببر وسعی کن شاد زندگی کنی

خودش دو جا کار میکنه.. به من پول نده چیکار میخواد بکنه؟؟ چون ماشین و خونه داره.. و اینکه کارشم ثابت ...


دوس ندارم ازدواج کنم بقیه رو مخن

میشه برای سلامتیم و حاجت رواییم یه صلوات یا حمد مهمونم کنی؟
نه هنوز چجوریه؟؟ نمیده؟

من برا شما رو نمیدونم ولی اکثرا به زن که میرسن پول ندارن قسط دارن کوفت دارن یا کم میدن و در نهایت با منت خوب چه کاریه ادم روی پای خودش وایسه بهتره تا خفت بکشه 

بله من کاملا موافقم خانواده هم نقش موثری داره 

تو فاميل يك خانواده دوتا دختر دارن واقعا هيچ زيبايي ندارن و پدر پولداره يعني ارثيه زياد داره اصلا كار هم نداره ولي معروف هستن برا دختراشون همه ميرن خواستگاري

من برا شما رو نمیدونم ولی اکثرا به زن که میرسن پول ندارن قسط دارن کوفت دارن یا کم میدن و در نهایت با ...

نه بابا 

باید بده عادت کنه.. با عشوه و لوس بازی ازش بخواه🤣

خیلی زجر کشیدم.. انرژی بفرستید برام🥺🌹
نه بابا  باید بده عادت کنه.. با عشوه و لوس بازی ازش بخواه🤣

نه که نخواد بده ولی قسط و خرج زندگی نمیزاره کسی بود بچمو میزاشتم پیشش خوب میشد میرفتم سر کار به خدا من ارزومه برم کار کنم واسه خودمو بچه و شوهر همه چی بخرم چه اشکال داره پول من خرج دلخوشی بشه 

تو فاميل يك خانواده دوتا دختر دارن واقعا هيچ زيبايي ندارن و پدر پولداره يعني ارثيه زياد داره اصلا كا ...

بله من خودمم از این موارد دیدم 

که مثلا اقا به خاطر امواله عروس میره خواستگاریش 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یعنی چی

rozaya | 16 ثانیه پیش

سشوارم شکست

noooidea | 18 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز