دوستان من نزدیکه ۲۲ سالمه بعد هیچ خواستگاری کلا نداشتم تا این سن
اونوقت مادربزرگم برگشته بهم میگه بشین کنکور ارشد بخون امتحان بده
بعد من گفتم فعلا قصد ارشد خوندن ندارم
اونم برگشته میگه نیست خواستگارا صف کشیدن دم خونتون
من نمیدونم واقعا ادم بابت خواستگار نداشتن باید جواب پس بده
مگه اصلا همه باید ازدواج کنن؟؟
خب به نظره من یک نفر ممکنه بنابدلایلی اصلا خواستگار براش نیاد پس طرف باید چکار کنه ؟؟
من خودم الان این ترم درسم تموم میشه بعد کلا اینطوری هم نیستم که خیلی توی اجتماع نباشم
ینی مثلا اگه حالا از اطرافیان یکجا مهمانی یا چیزی باشه میرم ینی البته الانکه نه ولی قبل کرونا میرفتم.