2777
2789
عنوان

ازدواج

530 بازدید | 62 پست

دوستان من نزدیکه ۲۲ سالمه بعد هیچ خواستگاری کلا نداشتم تا این سن 

اونوقت مادربزرگم برگشته بهم میگه بشین کنکور ارشد بخون امتحان بده

بعد من گفتم فعلا قصد ارشد خوندن ندارم 

اونم برگشته میگه نیست خواستگارا صف کشیدن دم خونتون

من نمیدونم واقعا ادم بابت خواستگار نداشتن باید جواب پس بده 

مگه اصلا همه باید ازدواج کنن؟؟

خب به نظره من یک نفر ممکنه بنابدلایلی اصلا خواستگار براش نیاد پس طرف باید چکار کنه ؟؟

من خودم الان این ترم درسم تموم میشه بعد کلا اینطوری هم نیستم که خیلی توی اجتماع نباشم 

ینی مثلا اگه حالا از اطرافیان یکجا مهمانی یا چیزی باشه میرم ینی البته الانکه نه ولی قبل کرونا میرفتم. 

معذرت میخوام مدیر اگه کسی دوست داره بیاد تاپیک اخرم برای حاجت

ماه راگم نکنی...! جهت تعجیل درفرج طاووس اهل بهشت حجت بن الحسن العسکری علیه السلام روحی فداک( صلوات)( اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری س) (ظهورنزدیک است ان شاءالله ) به طرح یارانِ حضرت مهدی(عج) بپیوندید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بگو چیزی که زیاده خواستگار درپیته الان پول ندارن خیلیا زن بگیرن مگه زمان ناصرالدین شاه قاجاره !خودش ماشاالله میبینه وبهتر ازهمه میدونه که اوضاع مثل قبل نیس 

خدایا داده ونداده ات راشکر
منم 18 سالمه  مامان بابام تا میشنون یکی خواستگار داره میرن تو فکر من ناراحت میشم که اونا ناراح ...

اخه واقعا به نظره خوده من ممکنه شرایط ازدواج برای همه فراهم نشه 

چون الان من خودم خانومایی رو میبینم که بالای ۳۵ سال سنشونه و اصلا ازدواج هم نکردن و خب دارن زندگیشونو میکنن

اخه خواستگار که دست خوده ادم نیست

الان شما با حرف یک قدیمی شکستی وتحت تاثیر قرار گرفتی بنظرم زوده هنوز واسه ازدواجت نداشتن خواستگار هم به این معنی نیست طرف مشکل داره بعضیا ۲۰ تا خواستگار دارن همشون بی کیفیت بعضیا هم بعد از چندسال یدونه باهاش برخورد میکنه باکیفیت بستگی به دختر و خودسازیش داره

Loneliness is also the bitter and sweet reality of life people who have to pay taxes for their  special and complex mentality,Nothing in this world is more valuable than honesty, decency, contentment, love and morality, so if you can be real and do not chant
منم 18 سالمه  مامان بابام تا میشنون یکی خواستگار داره میرن تو فکر من ناراحت میشم که اونا ناراح ...


چقد مثه منی .یا من مثه توم

میشه برای سلامتیم و حاجت رواییم یه صلوات یا حمد مهمونم کنی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز