2789

جانم گلم

 جان مادر نمی آیی؟نازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید میخواستم بپرسم کلا عملش درد داره؟ بعد چند ساعت طول میکشه عملش؟

برای ۹۰درصد ادما درد نداره.

کل عملم ۱۰دقیقه طول کشید

من و مادرم عمل کردیم اصلا درد نداشتیم

خیلی خوب بود و خداروشکر اذیت نشدم فقط بدیش این بود تا ۱ هفته نمیتونستم تو گوشی باشم

 جان مادر نمی آیی؟نازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.
برای ۹۰درصد ادما درد نداره. کل عملم ۱۰دقیقه طول کشید من و مادرم عمل کردیم اصلا درد نداشتیم خیلی خ ...

اهان ممنونم عزیزم 🌷

فقط هزینش رو من شنیدم خیلی بالاست درسته؟؟

اهان ممنونم عزیزم 🌷 فقط هزینش رو من شنیدم خیلی بالاست درسته؟؟

ن کلینیک نور عمل کردم ۲میلیون

 جان مادر نمی آیی؟نازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.
منم خیلی دوست دارم عمل کنم ۱۰ساله عینک میزنم خسته شدم

بهترین عملیه ک تو زندگیم انجام دادم.

۱۵سال عینک میزدم شماره چشمم بالا.خودتم ک درجریان سختیاش هستی تو عروسی نمیشه ارایش کرد 

و تو جمع خوشکل نبودم زیبایی چشمم معلوم نبود

 جان مادر نمی آیی؟نازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.
ممنونم❤

خواهش عزیزم مطمن باش عمل خوبیه بخدا دردم نداره تازه شماره چشم من بالا بود ۷بود.

اونایی ک شماره چشمشون پایین تره راحت ترن

 جان مادر نمی آیی؟نازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.
بهترین عملیه ک تو زندگیم انجام دادم. ۱۵سال عینک میزدم شماره چشمم بالا.خودتم ک درجریان سختیاش هستی ت ...

اره بخدا خیلی سختمه متنفرررررررررم خودمون میتونیم بگیم لیزیک کنه یادکترتشخیص میده

خدابزرگه🥰

خواهش عزیزم مطمن باش عمل خوبیه بخدا دردم نداره تازه شماره چشم من بالا بود ۷بود. اونایی ک شماره چشمش ...

بله واقعا عینک زدن خودش یه سختی هایی داره 

من خودمم چشمام ضعیفه 

این عمل ادمو راحت میکنه از عینک

اره بخدا خیلی سختمه متنفرررررررررم خودمون میتونیم بگیم لیزیک کنه یادکترتشخیص میده

ن من رفتم گفتم میخوام لیزیک کنم گفت باشه عکس بگیرم از چشات ببینم قرنیه ات نازک نیس.دید خوبه گفت فردا بیا عملت کنم و راحت شدمممممم.


 جان مادر نمی آیی؟نازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.
بله واقعا عینک زدن خودش یه سختی هایی داره  من خودمم چشمام ضعیفه  این عمل ادمو راحت میکنه ...

میدونی عملش چجوریه؟؟؟

دراز میکشی رو تخت قطره میریزن تو چشمت

بعد میگن تو نور نگاه کن نگاه میکنی بعد میگن پاشو

همینن 

 جان مادر نمی آیی؟نازنین فرشته مادر خدا در نزدیکی توست؟اگه دیدی یا صدایی از او شنیدی یا آن حوالی بوی خدا را حس کردی بگو مادرم منتظر من است اجازه بگیر و بیا به درونم تا از درونم تا وجودم و قلبم و زندگیم آشیانه بسازم برایت.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز