2777
2789

عمر نوح میخواد الکی سرمایمون رو خوابوندیم اونجا بدبخت کردیم خودمون رو روز به روز هم بدتر میشه

خدا بگم چیکارشون کنه مردم رو بدبخت کردن


گروه آبی وزن اولیه ۷۵ _ وزن هدف ۷۱🤗۶۵🤗۶۰برسم میرم رو ابرا 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


البته اونی گه پول داشت میتونست تو کارای بزرگتر سرمایه گذاری کنه کسایی مثل منه بدبخت که با چندر غازشون هیچی نتونستن بخرن گذاشتن تو بورس اونم که این بلا رو سرش آوردن

گروه آبی وزن اولیه ۷۵ _ وزن هدف ۷۱🤗۶۵🤗۶۰برسم میرم رو ابرا 

بچه ها شما چقد ضرر کردین؟؟؟

خیلی ناراحتم...من 24 تومنم شد 11 تومن

دیگه این بورس درست بشو نیس

«نِجاتاً مِنكَ يا سَيِّدَ الكَريمَ نِجِّنا وَ خَلِصّنا بِحَقِّ بَسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم🍃💚  میشه نگام کنی؟😢  راحت شه زندگیم😍  چشم برندار ازم 😩 میپاشه زندگیم 💔 

نمی دونم واقعا . ان شاالله خوب بشه و ملت اعتماد کنن دوباره .‌میترسم بیایم بیرون شروع کنه به خوب شدن . ضررهاش رو ما دادیم به سوداش نرسیم و حسرت بخوریم .‌واقعا نمی دونم .‌من یه شش ماه دیگه ام صبر می کنم‌

بچه ها شما چقد ضرر کردین؟؟؟ خیلی ناراحتم...من 24 تومنم شد 11 تومن دیگه این بورس درست بشو نیس

من ۱۲ داشتم شده ۵ تومن شوهرمم ۱۹ میلیونش شده ۷ تومن😐😐😐😐😐بسی حرص خوردیم امروز

من اونقدر به داشته هام فکر میکنم که وقت نمیشه به نداشته هام فکر کنم❤❤❤
من ۱۲ داشتم شده ۵ تومن شوهرمم ۱۹ میلیونش شده ۷ تومن😐😐😐😐😐بسی حرص خوردیم امروز

پس همه مثل همیم

چرا اون موقع ک همه خارج میشدن خودمون صبر کردیم؟!🤐

«نِجاتاً مِنكَ يا سَيِّدَ الكَريمَ نِجِّنا وَ خَلِصّنا بِحَقِّ بَسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم🍃💚  میشه نگام کنی؟😢  راحت شه زندگیم😍  چشم برندار ازم 😩 میپاشه زندگیم 💔 
بچه ها شما چقد ضرر کردین؟؟؟ خیلی ناراحتم...من 24 تومنم شد 11 تومن دیگه این بورس درست بشو نیس

من‌پنجاه میلیون  ازم پریده . ولی چاره ای نیست . دلم نمیاد مفت بفروشم به لاشخورا بعد وارد سود بشه و بشینم حسرت بخورم . سه ماهه منتظر رشدیم بخدا .‌ از همه جا عقب موندیم . بفروشیم بریم تو کدوم بازار اخه .‌بریم طلا بریم دلار . کجا بریم 😢 از اومجا رونده از اینجا مونده میشم . از این میتزسم واقعا 

صد در صد خوب میشه...ولی خب زمان میبره... فروشِ سهام در حالِ حاضر اشتباه ترین کارِ ممکنه... یه مدت ...

تا بیاد سبز بسه همه سرمایه رفته که. شش ماه طول می‌کشه تا فقط ضررهامون جبران بشه. الان با ارزونی طلا و ارز باید بورس خوب بشه ولی هر روز منفیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز