هر کس اشتباه کنه و رو اشتباهش مصر باشه باید با عواقبش روبرو بشه
نمیدونم این چه حماقتیه تو ایران جا افتاده هر کی بزرگتر باشه انگار پادشاهه اشتباهش و آزارهاش و باید نادیده بگیرن .این روش کاملا غلطه بزرگ و کوچیک نداره همه در مقابل اعمال خودشون مسئولن و اگر کسی اشتباهی کرد که باعث آسیب به کسی شد اون طرف حق داره بیان کنه و انتظار جبران داشته باشه
این مقدس کردن بزرگتر ها جزو بزرگترین عقب ماندگی های فرهنگ ماست
نمیگم بی احترامی کنیم.خیر.ولی احترام باید مال همه باشه نه فقط بزرگ تر