2777
2789

همین که دوستش داری خوبه


من که مثل یه تیکه یخ هستم، با این احساسات منفی که نسبت به خواستگارام داشتم یا بدم میومد یا بی حس بودم،همین طور مجردم

من با تمام بدی هایم خدایی به شدت خوب و مهربان و بخشنده دارم، او تمام گناهانم را دید اما بخشید،تمام اشتباهاتم را دید اما نادیده گرفت،او تمام سرکشی هایم را طوری بخشید که فرشتگان نویسنده اعمالم هم از خاطرشان رفت، توبه مرا طوری پذیرفت که انگار هیچ وقت خطایی نکردم، روحم را تطهیر کرد،پاکتر از قبل، او تمام دعاهایم را اجابت کرد،تمام درهای بهشت را به رویم گشود،او تمام امیدم را با نگاه مهربانش پاسخ داد،عاشقانه مرا در آغوش گرفت، چقدر زیباست خدا داشتن

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

همین که دوستش داری خوبه من که مثل یه تیکه یخ هستم، با این احساسات منفی که نسبت به خواستگارام داش ...

آخه واقعا عذاب میکشم

من تازه اوایل مثل سنگ بودم الان بهتر شدم

عشق خیلی خوبه

هر دعا یا ذکری چیزی خواستین در خدمتم😊
چند وقته ازدواج کردی؟ اگه تازه ازدواج کردی به خودت زمان بده عشق کم کم بین طرفین بیشتر میشه

والا یک سال

اون عاشقمه

ولی من فقط دوسش دارم

هر دعا یا ذکری چیزی خواستین در خدمتم😊
ببخشید دیر جواب دادم به خودت زمان بده گلم زمان های دو‌نفره بیشتری با هم داشته باشین انشاالله خوشبخت ...

قربان شما

سلامت باشید

هر دعا یا ذکری چیزی خواستین در خدمتم😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز