سلام دوستان من باردارم الان39هفته و4روزمه ولی هیچ علائمی ندارم 5روزه کپسول گل مغربیم مصرف میکنم دکترم گفته اگه زودتر دردم نگرفت شنبه برم بیمارستان بستری بشم هیچکس بوده مثل من باشه؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من اولین بارمه،زایمان اولم خیلیییی راحت بود،بعضیا میگن چون اخر بارداریت داری از شیاف استفاده میکنی باعث میشه بچه جاش سفت بشه زایمان سختی داشته باشی😞دلم میخواد اینم سر وقتش بیاد،اخه رفتم سونو گفت2800هست،اگه این دوسه هفته اخری بمونه وزنش بیشتر بشه بهتره،