2777
2789
عنوان

زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 471 بازدید | 78 پست
من اخه مادرم سر بچه اخری اینطوری شد وقتش گذشته بود نرفته بود دکتر منتظر درد بوده بعد داداشم مدفوع خو ...

آره احتمال خوردن مدفوع هم هست .من چون میخواستم برم دولتی زایمان کنم هی میگفتن برو هر وقت درد داشتی بیا.هی هم سونو و نوار قلب میگرفتن. الکیزبهشون گفتم بچه ام دو روزه تکون نمیخوره. دیگه نوبت دادن واسه فرداش

بدون درد رفتم

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نمیخوام اینجوری بشه

خوب عزیز تا هفته ی ۴۰ یا ۴۱ صبر کن

اما چه فرقی میکنه با درد بری یا با امپول فشار درد بگیری؟ در هر دو صورت درد یکیه

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
خوب عزیز تا هفته ی ۴۰ یا ۴۱ صبر کن اما چه فرقی میکنه با درد بری یا با امپول فشار درد بگیری؟ در هر د ...

ن فک میکنم ادم خودش دردش بگیره تو خونه خیلی فرق داره تا بری اونجا منتظر بشینی با زور دردت بگیره

ن فک میکنم ادم خودش دردش بگیره تو خونه خیلی فرق داره تا بری اونجا منتظر بشینی با زور دردت بگیره

اها منطورت اینه که درد رو توی خونه کامل کنی و بعد بری. اره این خیلی بهتره 

ولی شما شروع کن به پیاده روی کردن روز نیم ساعت پیاده روی کن

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
چند ساعت درد داشتین

عزیزم امپول فشار منو ساعت یک ظهر وصل کردن بعد چون به ساعت دوازده شب خورد ومن هنوز نزاییده بودم دیگه کندن فردا صبح دوباره از ساعت شیش وصل کردن تا ساعت دو ظهر که زایمان کردم

دخترم همه ی زندگیمه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

محیا

محیاومن | -3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز