2789
عنوان

زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 471 بازدید | 78 پست
من اخه مادرم سر بچه اخری اینطوری شد وقتش گذشته بود نرفته بود دکتر منتظر درد بوده بعد داداشم مدفوع خو ...

آره احتمال خوردن مدفوع هم هست .من چون میخواستم برم دولتی زایمان کنم هی میگفتن برو هر وقت درد داشتی بیا.هی هم سونو و نوار قلب میگرفتن. الکیزبهشون گفتم بچه ام دو روزه تکون نمیخوره. دیگه نوبت دادن واسه فرداش

بدون درد رفتم

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من نمیخوام اینجوری بشه

خوب عزیز تا هفته ی ۴۰ یا ۴۱ صبر کن

اما چه فرقی میکنه با درد بری یا با امپول فشار درد بگیری؟ در هر دو صورت درد یکیه

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
خوب عزیز تا هفته ی ۴۰ یا ۴۱ صبر کن اما چه فرقی میکنه با درد بری یا با امپول فشار درد بگیری؟ در هر د ...

ن فک میکنم ادم خودش دردش بگیره تو خونه خیلی فرق داره تا بری اونجا منتظر بشینی با زور دردت بگیره

ن فک میکنم ادم خودش دردش بگیره تو خونه خیلی فرق داره تا بری اونجا منتظر بشینی با زور دردت بگیره

اها منطورت اینه که درد رو توی خونه کامل کنی و بعد بری. اره این خیلی بهتره 

ولی شما شروع کن به پیاده روی کردن روز نیم ساعت پیاده روی کن

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
چند ساعت درد داشتین

عزیزم امپول فشار منو ساعت یک ظهر وصل کردن بعد چون به ساعت دوازده شب خورد ومن هنوز نزاییده بودم دیگه کندن فردا صبح دوباره از ساعت شیش وصل کردن تا ساعت دو ظهر که زایمان کردم

دخترم همه ی زندگیمه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز