من از اواسط شهریور وارد کار جدیدی شدم، خداروشکر راضیم، تا به الان راجع به این موضوع با خانواده همسرم صحبت نکردم، میدونن قضیه رو ولی چون 2ماهی هست که خانواده همسرم رو ندیدم، رو در رو نشدیم ک بخوایم صحبت کنیم، حالا ممکنه ببینیم همون این چند روز، و ممکنه حرفش پیش بیاد، (البته احتمالش خییلییییی کمه، چون فوقالعاده حسودن، من موهامو مثلا رنگ کردم اصلا ب روی خودشون نیاوردن(خانومای فامیل شوهرو منظورمه للبته))
خلاصه چون 1درصد ممکنه حرفش پیش بیاد اومدم ی چیزی رو ازتون بپرسم، ببینم نطرشما چیه
اگر حرف درامد پیش اومد، (من ک رقم نمیگم)، فقط میگم خداروشکر راضیم، ولی آیا اینم بگم که ماه هایی که کارانه میدن بهم، حقوقم از همسرم بیشتره؟ یا نگم؟ چون ممکنه حسادت برانگیز باشه؟ یا مادرهمسرم مثلا ناراحت بشه.
چیکار کنم بگم یا نگم؟ 😁