2777
2789
پسراش خیلی پر ادعان و احساس شاخی میکنن

خب شايد شما با ي پسر شمالي شاخ و پرادعا برخورد داشتي  دليل نميشه همه اينطوري باشن🙂

به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


 عزیز جانم همه جا خوب و بد داره . ولی والله پدرم شمالیه دیگ .انقدر بگم ک عمه هاش بهش رحم نکردن ...

اره ديگه دقيقا

همه جا خوب و بد داره


به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر

😀😀😀😀😀چرا جمع می بندی می دونی شمال ایرا چندتا استانو وشهرو روستاداره 

 من لاهیجان و رشت رو گفتم . ادم از حق نگذره من امل و بابل هم اشنا دارم . ادمای بنداز و موزین . البته همه جا خوب و بد داره 

خب شايد شما با ي پسر شمالي شاخ و پرادعا برخورد داشتي  دليل نميشه همه اينطوري باشن🙂

منم نگفتم همشون اینطورن😒

دیدی که سخت نیست... تنها بدون من؟دیدی که صبح می شود... شب ها بدون من؟این نبض زندگی... بی وقفه می زند...! فرقی نمی کند... بامن...بدون من...!دیروز گرچه سخت... امروز هم گذشت... طوری نمی شود... فردا بدون من...!
خودم لاهیجانیم . کلا شمالیا نچسبن و موزی 

واااا چرا اسم میزاری رو مردم خجالت نمیکشی؟خودم گیلانیم متاسفم برات هبچم اینجوری نیستیم😏

یه روزی تبدیل به نفرت میشه بهترین حس:)         goftino.com/c/eGAKp4

خشکل 

سفید 

بور

تپلی 

شمالی ها 😍😍😍😍😍😍

دنبال شادی هستی؟؟؟ ،خودت تلاش کن 😋😋مسلط به زبان انگلیسی و مدرس آموزشگاه 😋کلاس خواستید میتونید تو واتساپ ازم بپرسید(مخصوصا برای کنکور ) 🤗🤗🤗هزینش مهم نیست با خودتون .🤗🤗درباره نحوه رانندگی هم این جا هر سوالی بپرسید پاسخ میدم 💝💝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز