سلام بچها تا حالا با مدیومی ارتباط داشتین ؟ یا مدیوم هستین ؟ برای باز شدن چاکراها چیکار کردین ....بیایین درمورد ماورا هر اطلاعاتی دارین بدین ....راستش من حس میکنم ی چیزایی خیلی ریزی رو تا الان میترسیدم ولی میخام تقویتش کنم و مدیوم بشم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خب منم همون حس ریزها رو دارم احتیاج ب تقویت داره ...صدا گریه ک منبع نداره میشنوم .....صدا در زدن .. ...
میتونی بگی من چندسالمه.
برای خونه دارشدنم یه صلوات میفرستی؟ 🥰🥰🥰🥰ما سه نفر بودیم ازین کاربری استفاده میکردیم. نی نی سایت نترکوند کاربریمونو. از تاریخ 9.9.99 جدا شدیمو این کاربری مال من شد. تاپیکای قبلی به من ربطی نداره😋✌️✌️😂قربونتون برم🙂