2777
2789
مجسمه سازی و عروسک سازی خمیری درامدم بستگی به تعداد مشتریم داره

سلام خوبی.من همونیم که لیوان برای سالگرد ازدواجم با طرح همسرم و کامپیوتر سفارش دادم

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب من الان چی بگم که شما راضی بشی؟

خب گلم من ک نباید راضی باشم 

معمولا آدم رکیم شاید از نظر شما بیشعور اما حرف نمیزارم رو‌دلم بمونه😅واقعا از اینکه همیشه اینقد آنلاین کنجکاوم 😐و بودم😐

حالا شغلتون چ خانه داری چ مشاور چ کارمند و چه هرچه ک هست موفق باشین♥️

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
خب گلم من ک نباید راضی باشم  معمولا آدم رکیم شاید از نظر شما بیشعور اما حرف نمیزارم رو‌دلم بمو ...

من فکر نکردم شما خدای نکرده بیشعور باشید 

فقط راستش ندونستم چه توضیحی بدم 

شما هم موفق باشید عزیزم

من فکر نکردم شما خدای نکرده بیشعور باشید  فقط راستش ندونستم چه توضیحی بدم  شما هم موفق ب ...

متشکرم

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️

@دلوینت رأسی شما چند سالته

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
رشتتون چی بوده و از کجا شروع کردین

لیسانس مهندسی صنایع دارم  تو طول تحصیلم نمایندگی بیمه داشتم صاحب یه کارخونه پزشکی رو بیمه مسئولیت کردم بعد یمدت دختر داییم نیاززمالی داشت معرفیش کردم بره اونجا برای کار بعد یمدت وخترداییم زنگ زد گفت لیسانست گرفتی بیا کنترل کیفی میخوان چون من مدرک های دوره کامپیوتری حرفه ای هم داشتم رفتم مصاحبه با وجود ۲۰ تا رقیب با سابقه کاری مرتبط دوروز بعدزنگ زدن سریع بیا وقتی ک رفتم پیش مدیرم گفت چرا قبلش بخودم نگفتی بدون مصاحبه بیارمت چون از زمانیکه بیمه کردمش میشناخت منو بقیش هم داستانش طولانیه ک چیشد شدم مسئول بهداشت کل کارخونه های تجهیزات پزشکی

همین که آقا بالاسر نداری فوق العاده س😃موفققققق باشی

مرسی اره واقعن حوصله ندارم کلن تو بخش ما حرف اول واخر خودمون هستیم اما سایر بخشا معمولن بالادست دارن....

خودم...خواهرم...شوهر خواهرم....برادرم...زن برادرم.....برادر شوهرم...بهترین دوستام....بهترین افرادی که میشناسم....همکارام....همه کادر درمانیم....خسته ایم....نا امیدیم....لطفا توخونه بمونید...و اگر بیرون میرید ماسک بزنید...این فکر لعنتی که هر لحظه ممکنه یکی از این عزیزان رو از دست بدم....جهنم زندگی منه....لطفا هیزم به آتشی که در ذهن من روشن است نگذارید.‌‌.😔
لیسانس مهندسی صنایع دارم  تو طول تحصیلم نمایندگی بیمه داشتم صاحب یه کارخونه پزشکی رو بیمه مسئول ...

چ جالب 

شما اگ ارشد بهداشت حرفه ای بخونی با کارت بیشتر مرتبطه گرچه خوندنش اهمیتی هم ندارد 

موفق باشین 

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
😃😃😃😃26  عقلی 14😐

واقعا عقلی۱۴سالته😂😂😂🌹فک نمی‌کردم سنت زیاد باشه

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792