بدن تا چند وقت آنتي باديه ؟ دوستان ميدونم ممكنه واس بار دوم و سومم بگيريم حتي حادتر از دفعه ي اول ؛ لطفا فاز منفي ندين و فقط سوالمو اگه ميدونين جواب بدين ؛ تا چند وقت بعد مرونا نميگيريم ؟
ابتلای مجدد کلا ۱۰ تا گزارش شده کل جهان اونم با کلی تغییر ژنتیکی .گوش نده به حرف اینو اون که میگن چندبار گرفتیم یه بارش کرونا بوده.تستاشونم که خطاش بالاست
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مادرم لرز داره و بی حال ،علایم سرماخوردگی داره منم شهر دیگه ای هستم و بخاطر کرونا چند ماه ندیمش ،تو ...
عزيزم اتفاقا من خيليا رو ديدم با علائم كرونا تستشون منفي بوده و يكي مثل همسر من فقط با كمر درد و يكم بي حالي مثبت شده ؛ خداروشكر ك منفي بودن و خداروشكر ما هم خفيف رد كرديم ؛ انشاالله مال مامان شما كرونا نيست عزيزم
اخلاق بدی داره اصلا دکتر نمیره خیلی نگرانش هستم ،بخاطر کرونا هم نمیتونم برم پیشش ،😔😔😔😔
عزيزم كرونا دارويي نداره مگر اينكه خدايي نكرده ب ريه بزنه ك انشاالله اصلا مامان شما كرونا نيست ؛ نگران نباش منم ٢٠ روز نابود شدم همه گرفتيم و همه قرنطينه و هر روز استرس و خبر بد و گريه خداروشكر گذشت ؛ ما الان ٤ روزه قرنطينمون تموم شده