2777
2789
عنوان

بعد كرونا ...

151 بازدید | 20 پست

بدن تا چند وقت آنتي باديه ؟ دوستان ميدونم ممكنه واس بار دوم و سومم بگيريم حتي حادتر از دفعه ي اول ؛ لطفا فاز منفي ندين و فقط سوالمو اگه ميدونين جواب بدين ؛ تا چند وقت بعد مرونا نميگيريم ؟ 

ابتلای مجدد کلا ۱۰ تا گزارش شده کل جهان اونم با کلی تغییر ژنتیکی .گوش نده به حرف اینو اون که میگن چن ...

مطمئني عزيزم ؟ بخدا قبل اينكه بگيرم داغون بودم از استرس الان ك گرفتم خوب شدم همش توهم اينو دارم ك نكنه هنوز تو بدنمه نكنه دوباره بگيرم نابود شدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابتلای مجدد کلا ۱۰ تا گزارش شده کل جهان اونم با کلی تغییر ژنتیکی .گوش نده به حرف اینو اون که میگن چن ...

انکار یه دفه تلوزیون میگفت هر کدوم از پرستارا 2تا3 دفه کرونا گرفتن

اللهم عجل الوليك الفرج،اللهم صلي علي محمد وال محمد وعجل فرجهم ميشه دعا كنيد برام برم كربلا و مشهد😢ميشه دعا كنيد و يدونه صلوات بفرستيد كه يه خونه بززززززررررگ بخريم ممنون😍❤️😘خير ببينيد

گوش نده یه دکتر معتبر اون ور ابی گفت ابتلای مجدد خیلی خیلی نادره

خداکنه انشاالله نابود شه 

اللهم عجل الوليك الفرج،اللهم صلي علي محمد وال محمد وعجل فرجهم ميشه دعا كنيد برام برم كربلا و مشهد😢ميشه دعا كنيد و يدونه صلوات بفرستيد كه يه خونه بززززززررررگ بخريم ممنون😍❤️😘خير ببينيد

مادرم لرز داره و بی حال ،علایم سرماخوردگی داره منم شهر دیگه ای هستم و بخاطر کرونا چند ماه ندیمش ،تو ...

عزيزم اتفاقا من خيليا رو ديدم با علائم كرونا تستشون منفي بوده و يكي مثل همسر من فقط با كمر درد و يكم بي حالي مثبت شده ؛ خداروشكر ك منفي بودن و خداروشكر ما هم خفيف رد كرديم ؛ انشاالله مال مامان شما كرونا نيست عزيزم 

عزيزم اتفاقا من خيليا رو ديدم با علائم كرونا تستشون منفي بوده و يكي مثل همسر من فقط با كمر درد و يكم ...

اخلاق بدی داره اصلا دکتر نمیره خیلی نگرانش هستم ،بخاطر کرونا هم نمیتونم برم پیشش ،😔😔😔😔

اخلاق بدی داره اصلا دکتر نمیره خیلی نگرانش هستم ،بخاطر کرونا هم نمیتونم برم پیشش ،😔😔😔😔

عزيزم كرونا دارويي نداره مگر اينكه خدايي نكرده ب ريه بزنه ك انشاالله اصلا مامان شما كرونا نيست ؛ نگران نباش منم ٢٠ روز نابود شدم همه گرفتيم و همه قرنطينه و هر روز استرس و خبر بد و گريه خداروشكر گذشت ؛ ما الان ٤ روزه قرنطينمون تموم شده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792