2789
نه بدتر نمیشی.باید هر روز بخوری.یک پودره از چنتا گیاه تهیه میشه.سیستم ایمنی بدن بالا میبره.ماهممون ک ...

میخوریم حتما ممنون

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم از دیروز اسهال دارم. بدن درد هم مثلا ۳۰ ثانیه عضلاتم درد میگیرن بعد اروم میشن. هر دفعه هم جای م ...

تف به این بیماریه عجیب.شروع کن سوره نحل و انعام رو هزوز بخون

من خیلی وقته مردم.فقط زوری نفس میکشم
حتما حتما بگو داروهاشون استفاده کنن بیشتر نشه ویتامین سی حوشان هزار میلی هم هروز یکی بخورین

میخورن ولی سرفه هاشون خیلی زیاد شده 😢


🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
گلوم و داخل بینیم حس میکنم یکم خشکه خیلی میترسم

خودت رو تقویت کن و هر روز ویتامین  سی بخور

الان بری سی تی اسکن بدی اصلا مشخص نمیشه

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
تف به این بیماریه عجیب.شروع کن سوره نحل و انعام رو هزوز بخون

تو رو خدا دعا کن پدر و مادرم خوب بشن😢

میخونم

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
دارو امام کاظم ویتامین سی سوپ بلدرچین دمنوش پونه اویشن دمنوش اکیناسه همه اینارو استفاده کنین

ممنون عزیزم حتما

🌻🌱💎 حتی اگر بدانم که دنیا فردا تکه تکه خواهد شد باز هم درخت امیدم را عاشقانه میکارم.😍🍃چقدر جهان می تواند زیبا باشد ،اگر در آن فقط هنر و لذت و عشق وجود داشت!
خودت رو تقویت کن و هر روز ویتامین  سی بخور الان بری سی تی اسکن بدی اصلا مشخص نمیشه

کاش نباشه من حدود ۲ هفته پیش سخت سرنا خوردم نمیدونم کرونا بود یا مریضی خیلی اذیتم کرد ۱هفته ای خوب شدم الان بعد ۲هفته امروز اینجورم رفتم دکتر گلومو ببینه ک چرک داره یا نه گفتش نه ولی آموکسی سیلین نوشت  و ویتامین دی میترسم این سری کرونا بگیرم

❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792