2777
2789
عنوان

مرد خسیس

| مشاهده متن کامل بحث + 284 بازدید | 34 پست
گذاشتم  ولی همش ۳۰۰ میریزه  خیلی کمه این پول

باورت میشه من شاغلم ولی همه حقوقم میره به حساب شوهرم؟؟؟

البته یه کارت پر دستمه باهاش مایحتاج خونه و خودمو بچه هارو میخرم. بیشتر وقتها هم باهم میریم خرید 

همسر منم اینطوره یه ۳۰۰میده فکرکرده کلیه بهش میگم مانتوهم نخریدم فقط لباس خونه تاحقوق میگیره همه حساباشوچک میکنم بهش میگم ۳۰۰دیگه بده ارایشی ولباس نتونستم بخرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باورت میشه من شاغلم ولی همه حقوقم میره به حساب شوهرم؟؟؟ البته یه کارت پر دستمه باهاش مایحتاج خونه و ...

خب اسمش اینه که میره تو کارت همسرت ولی کارت دست خودته دیگه ، همینش خوبه 

منم دانشجوام ولی روزبروز بیشتر احساس میکنم ک باید برم سرکار

دوستت دارم ، منو ببخش ، سپاسگزارم ، متاسفم 🤍میشه اگه امضامو دیدی یه صلوات واسه سلامتی امام زمان بفرستی ؟ ⁦❤️
این ماهی ۳۰۰برای چیه؟  مایحتاج خونه رو کامل جدا میخره؟این فقط برای خودته؟

ما عقدیم ، آره برای خودم

دوستت دارم ، منو ببخش ، سپاسگزارم ، متاسفم 🤍میشه اگه امضامو دیدی یه صلوات واسه سلامتی امام زمان بفرستی ؟ ⁦❤️
از الان تو عقد که دوران احساساته این مدلیه وای به بعد  راستی درامدش چقدره چون باید نسبت به درا ...

نمیدونم راستشو بخای ...

دوستت دارم ، منو ببخش ، سپاسگزارم ، متاسفم 🤍میشه اگه امضامو دیدی یه صلوات واسه سلامتی امام زمان بفرستی ؟ ⁦❤️
نمیدونم راستشو بخای ...

خب متوجه نمیشی حدودی میشه دیگه

الان من مثلا شوهرم پزشک باشه میدونم حدودی چقد در میاره..ارایشگر باشه میدونم حدودی چقدره..کارمند باشه میفهمه دیگه ادم حدودشو 

خب متوجه نمیشی حدودی میشه دیگه الان من مثلا شوهرم پزشک باشه میدونم حدودی چقد در میاره..ارایشگر باشه ...

من خیلی پرتم از همه چی

دوستت دارم ، منو ببخش ، سپاسگزارم ، متاسفم 🤍میشه اگه امضامو دیدی یه صلوات واسه سلامتی امام زمان بفرستی ؟ ⁦❤️
پس تموم سعیتو کن درستش کنی  اگه درست نشه واقعا زندگی با آدم خسیس سخته  مدل نامزد شما که ...

چجوری آخه

دوستت دارم ، منو ببخش ، سپاسگزارم ، متاسفم 🤍میشه اگه امضامو دیدی یه صلوات واسه سلامتی امام زمان بفرستی ؟ ⁦❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دندانپزشک

shotfarangy | 2 ثانیه پیش

یه سئوال

kkkkkkk76 | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792