2777
2789
عنوان

شرکت بیز

1636 بازدید | 48 پست

تاحالا کسی رفته چجوریه؟ میگن محصولو بخر زیر مجموعه درست کن از طریق اینستا بفروش پورسانت بگیر حیلی از هم محلی های ما رفتنو وضعشون خوب شده ماشینو خونه انچنانی خریدن اطلاعاتی دارید ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پس چرا ما ندیدیم کسی پیشرفت کنه؟

برادرشوهرم رفت بعدیسال انصراف داد دوست خووم دوست مامانم هیچکدوم به جایی نرسیدن و انصراف دادن

💜صعود به گروه بنفش💜قد۱۶۵ هدف ۵۵الی۶۰💜وزن اولیه ۸۰😵وزن فعلی ۷۲🤩🤩 تاریخ بنفش شدن ۳/۱۶💜هدف ۶۰💜

نرووووو کلاه برداریه ...مام پیشنهاد شده بودش از دوستی بهمون با اینکه احتیاجم نداریم اما میگفتن راحته و فلان بهمان پول درمیاری. سرچ کردم برای بابام دیدم کلاه بردایه. یجوریه شرکت هرمین اینا دیگه. بعدم همش باید مخ بزنی جنساتو بفروشی. من که خودم نمیتونم اصلا اینکارو .

تو را من چشم در راهم.❤️❤️ گرم یاد آوری یا نه. من از یادت نمیکاهم.🥲 تو را من چشم در راهم.❤️❤️

رفتید خودتون یا اشناهاتون؟

الکیه 

ورودت ۲ تا ۵ م باید خرید کنی مثلا تن ماهی یا شل اب یا کرم 

که بری توی بازار ۱۵ درصد ارزون تر گیرت میاد دقیا ۱۵ درصد بالای بازار بگیری چند بفروشی 

دنبال ادم ساده هستن

نت جهانی 🌎 وصل شد ولی نی نی سایت درست نشد 🤣

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز