2777
2789

نه خیلی سبز نه نشر الگو

ففط گاج

سطحش پایین تره ولی همون کنکوریه همونو بخون البته پیسنهاد من اینه کلا کتاب نخزی فقط و فقط و فقط کتاب

تو 100بار کتابو بخون همین 

آیلین سابق /تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی اندوه بزرگیست زمانی که نباشی... هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم اندوه بزرگیست چه باشی،چه نباشی🌙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


استاد ما خیلی سبز میگفت برای کتاب دوم گاج

میگی اسم بچت باید حتما فقط پارسی باشه بعدش تو هر جمله 500تا کلمه انگلیسی میگی؟فازت چیه ؟بهشت زهرای لندن بزنه به کمرت با کلاس!!                                                                                                  ازلینای عزیزم دلتنگتم رفیق

ببین نشرالگو پاسخنامه و سوالات خ خوبی داره 

خ سبز درسنامه قوی ولی من دوس نداشتم چون خ شلوغ و نا مرتب نوشته 

ولی میکرو رو خ باش اوکیم و سطح سوالاشم بالاست تقریبا ولی تعداد تستش کمه بجاش درسنامش خ خوبه 

میکرو همون میکرو طلایی گاج؟جامع داره؟

ن میکرو نقره ای 

ببین میکرو طلایی یا کلا هر کتاب جامعی چون میخوان سه پایه رو بگنجونن هم درسنامه ها خلاصه تر میشه هم تعداد تستا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792