2777
2789

نه خیلی سبز نه نشر الگو

ففط گاج

سطحش پایین تره ولی همون کنکوریه همونو بخون البته پیسنهاد من اینه کلا کتاب نخزی فقط و فقط و فقط کتاب

تو 100بار کتابو بخون همین 

آیلین سابق /تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی اندوه بزرگیست زمانی که نباشی... هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم اندوه بزرگیست چه باشی،چه نباشی🌙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استاد ما خیلی سبز میگفت برای کتاب دوم گاج

میگی اسم بچت باید حتما فقط پارسی باشه بعدش تو هر جمله 500تا کلمه انگلیسی میگی؟فازت چیه ؟بهشت زهرای لندن بزنه به کمرت با کلاس!!                                                                                                  ازلینای عزیزم دلتنگتم رفیق

ببین نشرالگو پاسخنامه و سوالات خ خوبی داره 

خ سبز درسنامه قوی ولی من دوس نداشتم چون خ شلوغ و نا مرتب نوشته 

ولی میکرو رو خ باش اوکیم و سطح سوالاشم بالاست تقریبا ولی تعداد تستش کمه بجاش درسنامش خ خوبه 

میکرو همون میکرو طلایی گاج؟جامع داره؟

ن میکرو نقره ای 

ببین میکرو طلایی یا کلا هر کتاب جامعی چون میخوان سه پایه رو بگنجونن هم درسنامه ها خلاصه تر میشه هم تعداد تستا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز