سلام وقتتون بخیر بچه ها من بیام خیلی خلاصه بگم وقتتون گرفته نشه، من اومدم حرکت اسکوات زدم (حرکت ورزشی) الان بزور میتونم بشینم از پله بالا و پایین برم راه برم، بدتر از اینا اینه ک دیگه نیمتونم هیمن حرکتو هم درست بزنم، چیکار کنم!!!! یعنی حرکتشو اشتباه زدم؟