2789
خودتم فولیک اسید و دی و این‌چیزا بخور در کل ب خودتون حسابی برس و میزان استرست رو صفررررررر کن و همش ...

قربون امام رضا برم پارسال رفتم ازش خاستم زودم بارداردم دوقلو ولی واسم نموندن تو زایمان زودرس رفتن😢😢دوبارا بعد یسال میخام اقدام کنم این ماه اولین اقدامم بود دعا کن باردار باشم ۱۰روز دیگه موعدمه😘😘🌷

خداجون مواظب فرشته کوچولوی تودلم باش بسلامت بیاد بغلمون😍یا علی ابن موسی الرضا🌹😍امضامو خوندی صلوات مهمون کن بچمو🌷

مثبته عزیزم من روز سی و ششم رفتم آزمایش خون و تیتر بتا دادم مثبت بود ۱۲۸۶۰ بود .

یک مادرم، مادری رنج کشیده ،مادری که لحظات آخر جگر گوشه اش را دید و هیچ نتوانست انجام بده ...به یاد اشک های آخرین لحظات فرزندش آب میشه و میسوزه تا قیامت... یک مادر که دلتنگی عمیقی را داره تجربه میکنه ای کاش هیچوقت خداوند پدر و مادرها را با بچه هاشون امتحان نکنه😔😔برای همدیگه از خدا طلب خیر کنیم.🙏🏾خدا را با همه داده و نداده اش شکر کنیم🙏🏾.حتی به شوخی دلی نرنجونیم.نفرین نکنیم. هیچوقت برای کسی مرگ نخواهیم...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792