2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بتات بالا بود؟

من فقط واسه مثبت منفی بودنش رفتم دو ساعت بعدش جوابشو دادن ک بالای ۲۰۰ زده بود

خدا بزرگترین نعمتو نصیبم کرد  فرشته کوچولوی من این دفعه نمیزارم ازم جدا بشی خدا جون خودت حافظ فرشته کوچولوم باش یا امام حسین خودت تو محرم این کادو رو بهم دادی خودتم ازش محافظت کن   
مبارکهههه دعاکن منم باردارشم.چندمین اقدامت بود؟ چیا خورده بودی؟؟

ب شوهرت کاسنی بده مثل چایی دم کن بده بخوره با عسل شیرینش کن شب اقدام قهوه بخوره خایه هاشو بزاره تو یخ این پیشنهاد ها رو برا شوهرت دارم خودتم تقویت کن 

من بهارم که جهان از نفسم خندان است

دوستان بیزحمت بیاین تاپیک آخرم ببینین بتا مثبته یانه

پسری دارم که ماهه  مطمئنم یه روزی آقاوکیل میشی و من بهت افتخار میکنم،میخوام بدونی مهمترین عشق زندگی مادری  دوستت دارم مرد مادر
ب شوهرت کاسنی بده مثل چایی دم کن بده بخوره با عسل شیرینش کن شب اقدام قهوه بخوره خایه هاشو بزاره تو ی ...

فداااات همه اینکارارو میکنم😁😁ممنونم ازت

خداجون مواظب فرشته کوچولوی تودلم باش بسلامت بیاد بغلمون😍یا علی ابن موسی الرضا🌹😍امضامو خوندی صلوات مهمون کن بچمو🌷
فداااات همه اینکارارو میکنم😁😁ممنونم ازت

خودتم فولیک اسید و دی و این‌چیزا بخور در کل ب خودتون حسابی برس و میزان استرست رو صفررررررر کن و همش ب خودت تلقین کن ک باردار شدی بعد اقدام در کل ریلکس باش ب خدا توکل کن امام رضا هم فراموش نکن خیلی دامنا رو سبز کرده از جمله من

من بهارم که جهان از نفسم خندان است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792