چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خدایا شکرت🙏 ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم. 👇🏻👇🏻👇🏻 👨👩👧 بدن پس از زایمان عزیز من! اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم. تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید. تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!! تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی... تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
عزیزم من سه تا زایمان داشتم واسه هیچ کدومم درد نداشتم کلی هم پیاده روی ولی انگار ن انگار فیزیک بدنم متاسفانه اینطورهو هر سه رو هفته 41 به طور امپول فشار دنیا اومدن ماما خصئصی داشتم بستریم کرد و چهارساعته زایمان کردم
نه ولی دیگه خسته شدم نزدیک ۳۸ هفته ام میخوام دردم بگیره
نکن حیفه، واسه بچه طلاس هر دقیقه اون تو بمونه...
من که سزارینی بودم دکترم گفت دردت که شروع شد بیا! ۳۹ هفته کامل بودم رفتم نامه بستری داد
خدایا شکرت🙏 ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم. 👇🏻👇🏻👇🏻 👨👩👧 بدن پس از زایمان عزیز من! اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم. تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید. تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!! تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی... تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
نزدیک ۳۸ .پیاده روی میکنم پله میرم .گل گاو زبون میخورم ولی دردم زیادتر نمیشه
حالا مونده دوهفته عزیزم.اسمش زایمان طبیعیه باید بزاری به وقتش.میخوای بچه ریزه میزه داشته باشی بعدش هی غصه بخوری و خرج وزنش کنی؟من پسرم 42هفته و دخترم 41هفته دنیا اومدن.تازه با تحریک معاینه .صبور باش عزیزم
اره دقیقا بزار ریه هاش کامل بشه..منم سزارینی بودم ۳۹ هفته دوروز عمل شدم چ عجله ایه حالا میاد انقد اذ ...
والا من تا یه هفته نه روز خوابیدم نه شب 😭 هرچی درد داشتم...باقی شو خانوم جیغ میزد! 😅
خدایا شکرت🙏 ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم. 👇🏻👇🏻👇🏻 👨👩👧 بدن پس از زایمان عزیز من! اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم. تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید. تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!! تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی... تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️