2789
عنوان

همیجوری ::::::::::::::::::::::

192 بازدید | 18 پست


--------------------------------------------------------
🍁🍂‏گاهی کسانی که از شما فاصله دارند
🍂🍁می‌توانند احساس بهتری نسبت به
🍁🍂کسانی که دقیقاً در کنارتان هستند
🍂🍁 در شما ایجاد کنند حتی بهتر از
🍁🍂خوردن چای کنار همدیگر.

🍂🍁#عصرتون_عاشقانه ❤️✨❤️

https://daigo.ir/secret/8739630985

😍

 تنهایی رو ترجیح میدهم به تن هایی که روح شان با دیگری ست ... تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است ! لطفا اگر نظر مخالف منو داری و میخوای جنجال به پا کنی ریپلای نکن 🙏 هر گونه توهینی گزارش زده میشه .

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تو آن نه‌ای که چو غایب شوی ز دل بروی ،

تفاوتی نکند قرب دل به بعد مکان...

سعدی🍊🍂

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

تو آن نه‌ای که چو غایب شوی ز دل بروی ، تفاوتی نکند قرب دل به بعد مکان... سعدی🍊🍂

سلام عزیزم خوبی😘

حالم خوبه !     اما خنثی ام ، نه خوشحالم ‌.. نه ناراحت ...... اما دلم گرفته ، نمیدونم به چی یا چه کسی فکر کنم که حداقل یکمی آروم بشم ..
سلام عزیزم خوبی😘

سلام نگارا

مرسی مهربونم همین ک حالمو پرسیدی خوب شدم🤩😝🍂🍊💋

خودت خوبی؟

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

سلام نگارا مرسی مهربونم همین ک حالمو پرسیدی خوب شدم🤩😝🍂🍊💋 خودت خوبی؟

عالی 😍😍😍

شر وشیطون 😂😂😂

حالم خوبه !     اما خنثی ام ، نه خوشحالم ‌.. نه ناراحت ...... اما دلم گرفته ، نمیدونم به چی یا چه کسی فکر کنم که حداقل یکمی آروم بشم ..

سلام 


کاش گاهی الکی ؛ همینجوری ؛ یهویی بگیم « درکت میکنم»
کاش گاهی الکی ؛ یهویی ؛ همینجوری قضاوت نکنیم فقط منتظر بمونیم ؛
این الکی ها ؛یهویی ها؛ همینجوری ها ؛ خیلی به دل آدم میچسبه



...

اینطور میگن البته از نوع مثبتش😋😂🍂🍊💋😍

من خودمو گفتم 😆😆

امروز از اون روزای شریمه😂😂😂

توام شیطون بلایی😘

حالم خوبه !     اما خنثی ام ، نه خوشحالم ‌.. نه ناراحت ...... اما دلم گرفته ، نمیدونم به چی یا چه کسی فکر کنم که حداقل یکمی آروم بشم ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792