امروز اومدم بیمارستان برای زایمان. برای من و کوچولوی من دعا کنید. منم برای همه که بی صبرانه منتظر هستن برای مادر شدن دعا می کنم. ایشالا دعا های همه مستجاب بشه.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یه جورایی اره. من ایران نیستم، آلمان هستم. اینجا تا مشکل خواصی نباشه سزارین نمی کنن. می تونستم بهانه کنم که سزارین کنن ولی گفتم طبیعی، البته خودشون هم گفتن که اگه خدای نکرده لحظه آخر مشکل پیش آمد و طبیعی به دنیا نیامد سزارین می کنن.