2777
2789
عنوان

خدایا خستمه

114 بازدید | 20 پست

بچم ی ماهشه پستونک دهنی نمیگیره ولی احساس میکنم براش بزرگه آخه خیلی بد میخابه خودم افتادم رو خونریزی بچمم نمیخابه همیشه شیرش میدادم میزاشتم سر جاش میخابید الان همش میگه بده بخورم چکار کنم نا شکر نیستم خدایا شکرت ولی بخدا کمر ندارم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بهت میگم قدر همین لحظات رو بدون و بازم بگو خدایا شکرت . چون بر اساس تجربه ای ک داشتم فهمیدم هیچ مجازاتی تو دنیا بدتر از مجازات ناشکر بودن نیست 

زندگی زیبا دوستت دارم ...

مادرشدن همینه عزیزم خیلی سخته درکتت میکنم من تادوماه توخونریزی بودم دخترمم تا ۴ ۵ صب نمیحابید خیلی داغون میشدم اما چاره چی بود الان بهترشده میگذرع ازش لذت ببر

#سعی کنیم مفیدباشیم .( تجربهمشاورهخانوادگی روانی بالینی دارم) #به نظرمن مظلوم ترین زن دنیا زنیه که یه روز انقدر قوی بود ک غرورشو هیچ کس نمیتونست بشکنه ..تااینکه یک روز یه نفر پیدا میشه و تمام غرورشو به بادمیده دیگه ارخودش میگذره و تمام عمرشو صرف بچه ش میکنه..#به نظر شما چی این دنیا واقعا عدالتی داره؟...!
اره

خو پسرا اینجوری ان داعم باید سینه دهنش باشه😆😆😆

منم نی نیم پسره.خدا ب دادم برسه😊

تازه ی دختر ۱۹ ماهه هم دارم زود از شیر گرفتمش.میدونم نمیزاره پسرم شیر بخوره😥

 اللهم  صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز