2777
2789
من😐 لطفا به منم کمک کنید  20 کیلو اضافه وزن(چاقی شکمی دارم!)

منم.مثل توام.اصلا اراده ندارم

شاید ما جای دیگری مُرده ایم؛اینجا جهنم ماست!🤔  ..هرچقدر حرفاى دلت بيشتر ميشه و دلت پرتر،همونقدر ساكت تر میشی وكم حرفتر                                  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


[QUOTE=158408629]چرا من نمی تونم با کالری شماری ارتباط برقرار کنم؟؟؟ احساس می کنم استرس می گیرم  نمی کشم 😐😐...[/

منم مثل توام😉

عشق فقط بچه هام.    من خمارم ساقیا.             پیمانه میخواهد دلم.   استکان پرکن می             جانانه میخواد دلم😔   🥂 سلامتی همه حال خرابا🥂 سلامتی اونی که بغلش آروم بخشه🥂    سلامتی اونی که دوست داشتم الان کنارم باشه ونیست🥂سلامتی سه تَن عشق وناموس ورفیق  🥂سلامتی خودم🥂
قد صد و شصت هشت وزن شصت و نه

روزی 1180 تا بخور 😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
باشهههه😄

😁😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
من دمنوش چای سبز و دارچین وزنجبیل میخورم شیرینی وکلا حذف کردم حتی قند جاش کشمش استفاده میکنم صبح ه ...

ایول بهت

عزیزم وقتی میبینی بحثت با کسی ب جایی نمیرسه بگو حق با شماست هم اون طرف اروم میشه هم اعصابتو از دستش نجات دادی ،احترامتم نگه داشتی   
کالری منم1600تاست..ولی بخوای هفته ای یک کیلو کم کنی باید1000تاشو نخوری

اومممم من 500 تا کم میخورم و هفته ای یه کیلو کم میشم😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
ایول بهت

❤😘

عشق فقط بچه هام.    من خمارم ساقیا.             پیمانه میخواهد دلم.   استکان پرکن می             جانانه میخواد دلم😔   🥂 سلامتی همه حال خرابا🥂 سلامتی اونی که بغلش آروم بخشه🥂    سلامتی اونی که دوست داشتم الان کنارم باشه ونیست🥂سلامتی سه تَن عشق وناموس ورفیق  🥂سلامتی خودم🥂
منم.مثل توام.اصلا اراده ندارم

وای بخدا من اراده دارم

رژیم گرفتم خیلیم خوب داشت پیش میرفت منتها یه مشکلی که دارم اینه افت فشار خون 😔

من همیشه فشار خونم پایینه با رژیم خیلی میومد پایین تر و حالم خیلی بد میشد

بچه ها گروه بزنیم؟🤔

اینجا بهتره که

عشق فقط بچه هام.    من خمارم ساقیا.             پیمانه میخواهد دلم.   استکان پرکن می             جانانه میخواد دلم😔   🥂 سلامتی همه حال خرابا🥂 سلامتی اونی که بغلش آروم بخشه🥂    سلامتی اونی که دوست داشتم الان کنارم باشه ونیست🥂سلامتی سه تَن عشق وناموس ورفیق  🥂سلامتی خودم🥂
بچه ها گروه بزنیم؟🤔

😭 تو تل نزن هی باید ف.ی.لتر رو روشن کنم برم توش

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
وای بخدا من اراده دارم رژیم گرفتم خیلیم خوب داشت پیش میرفت منتها یه مشکلی که دارم اینه افت فشار خون ...

منم همیشه فشارم ۸

با رژیم خیلی اذیت میشم سردرد و بی حالی و ...

واقعا چاره ای نداره؟؟

لطفا اگه مایل بودین بابامو یه صلوات مهمون کنید.ممنون.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بتا در خارج رحم

raham31 | 11 دقیقه پیش

تعبیر خواب

imbonat | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز