2777
2789
دو ماهه شروع کردم اگه بخوای با تو ام رژیم میگیرم😁 البته من فقط تابع کالری شماری و تاپیک بامداد خما ...

ارهههه منم با کالری شماری موافقم امروزم کالری صبحانمو شماردم😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو دو ماه چقدر تغییر کردی..روزانه چقد کالری میخوری

8 تا تقریبا

دوروز 500 تا 700

بقیه روزا 1275😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
ارهههه منم با کالری شماری موافقم امروزم کالری صبحانمو شماردم😁

😁😁 آفرین فرزندم

هستم😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
قدم ۱۶۶ وزن مناسبم ۶۸ کیلوعه ولی فعلا میخوام به ۷۰ برسم تا ببینم چی میشه

نه دیگه نشد اونوقت متوسط رو به بالایی قشنگگگ کم کن حال کنی

به نظرم 60 شو😁

استخون بندیت چطوره؟

قد من 160

وزنم 67

اول 74 بودم😲

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
من تو یک ماهو ده روز5کیلو...تقریبا هر8روز یک کیلو کم میکنم...منم500*600تا کالریمه

همه روزا 500 600؟؟؟؟؟؟

خیلی سخته کهههه

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
👏🏻👏🏻😯😯

بله؟😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
نه دیگه نشد اونوقت متوسط رو به بالایی قشنگگگ کم کن حال کنی به نظرم 60 شو😁 استخون بندیت چطوره؟ قد ...

پایه داشته باشم کم میکنم😁 یادمه یه دوره خودمو کشتم به زور به ۶۳ رسوندم ولی برگشت 😑😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792